סרט גיוס משקיעים

מדוע כדאי להפיק סרט גיוס משקיעים

חברת bnc מפיקה סרטוני משקיעים עבור קשת רחבה של חברות בשלבים שונים של צמיחתן. מדובר בסרטונים בעלי חשיבות רבה אשר מטרתם היא לשבות את ליבו (וכיסו) של המשקיע הפוטנציאלי, בדרך המציגה את המוצר באופן תכליתי, ברור ואפקטיבי.

על לקוחותינו בתחום זה נמנים בין היתר חברות סטרטאפ, יזמים פרטיים, גורמים עסקיים ואוניברסיטאות המגייסות תורמים, ומלבד זאת אנו יוצרים סרטונים למגוון גופים גדולים ומובילים במשק. לאורך השנים זכינו למוניטין מצוין בזכות הפקת סרטים אפקטיביים, חכמים ויצירתיים הקולעים למטרה, ובזכות יכולתנו לספק תחת קורת גג אחת את כל צרכי ההפקה – החל ביצירת תוכן מקורי, דרך בימוי וצילום, ועוד לאנימציה וסאונד. כל אלו הופכים אותנו כיום לחברה מובילה גם בתחום סרטוני גיוס משקיעים.

היתרון הברור של סרטון משקיעים

כל חברת הזנק מגיעה בשלב כלשהו אל הצורך להפיק סרטון משקיעים. במרבית המקרים שלב זה מופיע לקראת מיצוי המשאבים הקיימים שאפשרו את פיתוח המוצר עד כה, וכעת יש לפנות אל גורמים נוספים כגון משקיעים פרטיים, חממות, קרנות וכדומה. אין ספק כי מדובר במהלך חיוני ואף קריטי ליכולתה של החברה להמשיך ולצמוח, ולכן יש להשקיע מחשבה מרובה באופן שבו היא תוצג. לעיתים בוחרים אנשיה להציג את המוצר באמצעות מצגת, ואולם, טובה ומושקעת ככל שתהיה היא אינה מסוגלת להעביר בצורה קולעת, ברורה וקצרה את המסרים והערך של המוצר. למעשה, מצגת הנפרשת על פני רבע שעה ולמעלה מכך נוטה לבלבל ולשעמם את הצופים, שלחלקם אין הבנה מעמיקה בתחומים הרלוונטיים. בצורה זו, המצגת נוטה להסתבך וסיכויי ההצלחה פחות גבוהים.

לעומת זאת, סרט משקיעים שהופק על ידי חברתנו הינו קצר בהרבה ומסוגל להציג את המוצר/החברה באופן ברור ומובן. ישנו יתרון עצום לסרטון נגיש המבהיר בצורה ויזואלית את ההיבטים המרכזיים והחיוביים של המוצר, כך שכל צופה יוכל להתרשם ולשאוב את המידע הנחוץ. יתר על כן, בהפקת סרט גיוס משקיעים ניתן להדגיש היבטים שפשוט לא עוברים במצגת, למשל לרגש את הצופים, לפנות אל ליבם, להציג את השימוש במוצר בחיי היומיום ולהפיח בו חיים.

היבטים מרכזיים בהפקת סרטון משקיעים

למרות שהסרט הסופי הוא חד וקולע, הפקת סרטון גיוס משקיעים אינה עניין של מה בכך ודורשת חשיבה מקדימה, תכנון ויצירתיות רבה. בתוך כך, יש להתחשב באלמנטים כמו קהל היעד של הסרטון ומידת הבנתו בטכנולוגיה שמאחורי המוצר ובעולם הסטראט אפ בכלל, מהו הסגנון הכללי או "הלוק" שמעוניינים להציג לגבי המוצר והחברה, מהו הסטינג או המדיה שבהם יוצג הסרטון, מהם לוחות הזמנים, וכמו כן יש להתחשב בתקציב שיכולה החברה להקדיש להפקת סרט משקיעים.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ייעוץ מקצועי ולקביעת פגישה עימנו, התקשרו אלינו בטלפון 03-5628881.