צפו בסרט המציג איך שברנו שיא גינס עולמי

במרץ 2017 קבענו שיא גינס עולמי חסר תקדים. שיא של מספר הצופים הרב ביותר שצפו סימולטנית בסרט במשקפי מציאות מדומה.

״הזמינו אותי להרצות בוועידה בינלאומית שתערך בוונקובר, קנדה, בפני קהל של 3000 מנכ״לים ויזמים מהמשפיעים בעולם, בנושא המהפכה של הרכב האוטונומי.
אני רוצה לתת לקהל חוויה מיוחדת, משהו שלא יישכח, ושימחיש עד כמה המהפכה הזאת קרובה למימוש. יש לכם רעיון למשהו מיוחד?״
זו השיחה שקיבלנו מזיו אבירם, מנכ״ל מובילאיי, כמה חודשים לפני מועד ההרצאה.


באותה תקופה החלה מהפכה נוספת לצבור תאוצה – מהפכת המציאות המדומה –  חוויה מהפנטת ב-360 מעלות. אז למה שלא נחבר בין שתי המהפכות האלה?
האתגר היה לא קטן – באולם עתידים להיות עד 3000 איש וכולם צריכים לצפות בסרט בו-זמנית, באיכות גבוהה ועם סאונד איכותי.
בכל קנדה וארה״ב לא מצאנו ספק אחד שיכול היה לספק כזאת כמות של משקפי VR איכותיים שמאפשרים חוויה משמעותית.
אז טסנו להונג-קונג ולשנזן בסין כדי למצוא ספק שיוכל לעמוד במשימה. מצאנו. עכשיו נותר לדאוג ללוגיסטיקה של הייצור והשינוע של כל היחידות לקנדה בלוח זמנים צפוף.
במקביל, היה עלינו לפתור את ההטמעה של הסרט במשקפי ה-VR ולדאוג שהסרט ירוץ אצל כולם בו-זמנית. גיבשנו צוות של מפתחי תוכנה בקנדה ובהודו
אשר עבדו על הפתרון המתאים. צוות של 50 עובדים בוונקובר דאג להטמיע את התוכנות וההגדרות במשקפיים במשך השבועיים לפני ההרצאה. 

בנוסף, צריך גם להפיק את הסרט עצמו – קריאייטיב, תסריט, צילומים מורכבים ב-360 מעלות ברכב ניסוי אוטונומי, עיצוב, עריכה, אנימציות תלת-מימד, אפטר, אפקטים וסאונד.


הכל התנקז ל-4 דקות קסומות של שקט, כאשר כל הקהל חבש את משקפי ה-VR והסרט הופעל. הקהל היה מהופנט. לרובם זו היתה הפעם הראשונה
שהם חובשים משקפי מציאות מדומה. ואז הנציג של גינס העניק את תעודת השיא הרשמית. הצלחה בינלאומית אדירה ונדירה. המשימה הושלמה.