הפקה מקצועית של סרט תדמית

בחברת bnc מתמחים בהפקת סרטי תדמית מקצועיים עבור כל סוגי העסקים במשק. כל סרטון שהחברה מפיקה מבוסס על הבנה מעמיקה ומדויקת של היעדים, המטרות וצרכי הלקוח. מכאן צומח רעיון מוצלח וייחודי המפותח לכדי תמהיל של סרט תדמית אפקטיבי, מסקרן ומרשים, המוביל את קהל היעד לפעולה המבוקשת.

 

חשיבותה של מקצועיות בהפקת סרט תדמית

בכדי שיהיה מוצלח ויעיל חשוב להפיק סרט תדמית עם גורם מקצועי. ללא סיוע זה עדיף שלא לנסות ליצור סרטון תדמית מכיוון שהפקה לא מקצועית עלולה לפגוע בתדמית העסק. סרטון לא מוצלח באיכות נמוכה יקרין על בית העסק ויגרום לקהל היעד להמעיט בערך החברה ומוצריה. בכדי למנוע טעויות ולמצות את מלוא הפוטנציאל הקיים בכלי מהותי זה, חשוב להפיק סרטוני תדמית עם גורם מקצועי כחברתנו.

 

הבסיס ליצירת סרט תדמית מוצלח

היכולת שלנו להפיק סרטי תדמית מוצלחים מבוססת על הבנה מעמיקה בתחומי הוידיאו, השיווק והמדיות דיגיטליות. הדבר ניכר בין היתר בתחומים הבאים:

  • סרטון חווייתי- מבחינתנו המרכיב החשוב ביותר בסרטון תדמית לא נמצא במידע שהוא מעביר אלא בחוויה שהוא יוצר. סרטון תדמית טוב יצליח בדקות ספורות להפעיל תחושות ורגשות שונים בקרב בצופים, המניעים אותו לפעולות מבוקשות.
  • תמהיל מוצלח- יצירת חוויית צפייה מבוקשת נשענת על תמהיל מוצלח לסרטון, אשר מבוסס על מאפייני העסק והמוצר או השירות מדובר ועל מאפייני קהל היעד.
  • עריכה מקצועית- משלבת את כל האלמנטים של הסרטון לרבות צילומים, תמונות, גרפיקה, קריינות, מוסיקת רקע, סאונד, כתוביות ועוד.

 

הפקה לכל גורם במשק

הניסיון, הידע והכלים שיש ברשותנו מאפשרים לנו להפיק סרטי תדמית לכל גוף וגורם במשק, מכל ענף ובכל קנה מידה, מענף ההייטק ועד עולם האופנה. בין היתר אנו אמונים על הפקת סדרת סרטי תדמית לארגוני ענק כחלק מקמפיין שיווקי רחב יריעה, וגם על הפקת סרט תדמית לחברה קטנה עם תקציב מוגבל. כמו כן אנו יכולים להפיק סרט תדמית למוצר, לשירות, עבור גיוס משקיעים וכדומה. כל זאת ועוד מסופק עם ליווי צמוד ואישי לכל לקוח ועם פתרונות ייחודיים וחכמים המותאמים במדויק לצרכיו. הליווי מתחיל בהגדרות קונספט ובחירת רעיון ייחודי וממשיך לכתיבת תסריט מקורי ועד לצילום הסרטון ועריכתו.