מתי להוסיף וידאו לאסטרטגיית התוכן שלך

חבר שלי החליט יום אחד לתעד את עצמו בחיי היום יום, קנה מצלמה ומיקרופון וההתרגשות הייתה גדולה . כעבור כמה שבועות הוא מכר את המצלמה ואמר: "ברגע שהפעלתי את המצלמה, לא ידעתי מה להגיד." בכך הוא למד שמצלמה זה לא מספיק, צריך גם שיהיה לך תוכן להעביר. כאשר אתה יוצא לעשות סרט וידאו אתה צריך מטרה ברורה ותוכן ראוי.

הוספת סוג נכון של קטעי וידאו חשובה ביותר היות ופעולה זו יכולה להשיג אפקט הפוך אם נעשית באופן שגוי. אתה רוצה תוכן מקצועי ומיוצר היטב לפיכך התוכן שאתה מפרסם צריך להיות מופקד בידים מקצועיות בעלות נסיון מוכח בתחום.

החברה או העסק שלך עשוי לעבור מספר אסטרטגיות שיוקיות להגדלת המכירות ולהגברת המודעות. הוספת סרטון תדמית יכולה לעזור בתנאי שיש תוכנית שיווקית. למשל תוכן וידאו כדי להנחות עובדים על בחברהשלך היא טקטיקה נכונה ומרתקת. לצרכי פרסום אתה יכול לבדוק לאיזה סוג של פוסטים במדיה החברתית יש הכי הרבה קהל ולייקים ולהחליט אם אתה צריך להוסיף קטעי וידאו נוספים כדי להגדיל את המעורבות.

הוספת וידאו למשל על אותן שאלות שוב ושוב באתר שלך הוא דבר יעיל ומועיל והוא דוגמה של תוכן עם מטרה מוצקה ומסר ברור. פעולה זו יכולה להוביל לסדרה של סרטוני הדרכה שבהם אתה מדגים לקהל האינטרנטי את הצעדים הנכונים הדרושים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. ראה סרטים שהפקנו עבור חברת איטונג למשל. סרט וידאו קצר המסביר כיצד בונים מחיצה פנימית מבלוק איטונג, הוא פתרון מעולה ויזואלית היות וכל הסבר אחר בכתב כמעט בלתי מובן לעשייה בסופו של דבר. הנושא מורכב עם שלבים רבים ומורכבים.

הפצה בדוא"ל לינק לסרט (גם בחתימה הדיגטלית) הוא כלי מעולה . הבסיס של שיווק בדוא"ל הוא להמיר לידים למכירות, וסרט תדמית מסייע למטרה זו. אספקת כמה סוגים של קטעי וידאו בכל דוא"ל עוזר לנתח היכן הקהל עומד לגבי המכירהתוך כדי ניתוח אנליטי של הלקוחות הפוטנציאלים דבר שיעזור בעתיד לשיווק ממוקד מטרה.

הוכח כי לתוכן וידאו יש את ההשפעה הגדולה ביותר על קהל היעד, לפיכך השימוש בוידאו הולך וגדל בכל שנה וכן גם הטכנולוגיה המשרתת תוכן זה.